Forum Forum 3A Gedanensis Strona Główna
->
Filmy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Szkoła Gedanensis
----------------
Uczniowie
Nauczyciele ;]
Przedmioty
Budynek
Problemy, zadania domowe...
Wycieczki 2006/2007
Rozrywka
----------------
Humor
Sport
Giery
Książki
PIŁKA NOŻNA
Muza
Filmy
Offtopic
Forum
----------------
Uwagi, propozycje
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
walo
Wysłany: Pią 14:15, 06 Maj 2016
Temat postu:
1.American Pie 2.Good Bye Lenin 3. Sluzby specjalne
MojaGodnośćAnna
Wysłany: Nie 14:25, 22 Paź 2006
Temat postu:
w ogole to my z Milą prawie takie same filmy mamy xD
MojaGodnośćAnna
Wysłany: Czw 14:17, 19 Paź 2006
Temat postu:
1. LEON ZAWODOWIEC!!!!!!!!!!!
2. DD (1 i 2)
3. Crash
4 Sma zone, zielone...
5. Ostatni samuraj
6.Amelia
7.Volver
8. Zupełnie jak milość
9. Co gryzie Gilberta Grape'a
10. Aviator
11.Marzyciel
12. Między słowami
13. Pręgi
14. Vinci
15. Shrek
16. Je t'aime Paris
17. Requiem dla snu
18. ZA WSZELKĄ CENĘ
19. PAMIĘTNIK
20.Świadek
21. 21 gramów
22. Good bye, Lenin
23. Trzynastka
dużo tego troche^^ a to zaledwie 0, 000001 xD
Mila:)
Wysłany: Czw 14:09, 19 Paź 2006
Temat postu:
Będzie bez opisów, bo mi się nie chce
A kolejność przypadkowa... Chociaż część z tych jest w ogóle super extra najlepsza na świecie, a częśc po prostu baaardzo fajna.
1. Amelia
2, Crash
3. Słodki listopad
4. Volver
5.Godziny
6. Zupełnie jak miłość
7. Wyznania gejszy
8. Spacer po linie
9. Powrót do Garden State
10. Marzyciel
11. Dirty Dancing 2
12. Chicago
13.Piraci z Karaibów
14. Co gryzie Gilberta Grape'a
15. Smażone zielone pomidory
16. Efekt motyla
17. Między słowami
18. 21 gramów
19. Pamiętnik
20. Za wszelką cenę.
Więcej mi teraz do głowy nie przychodzi.
Voyo
Wysłany: Śro 17:26, 18 Paź 2006
Temat postu:
Hellsing'u napisał:
-
- 'Człowiek w ogniu'
i
O żesz! Zapomniałem! Jak mogłęm...
IMO "Człowiek w ogniu" to film genialny. Majstersztyk pod względem montażu, pod innymi względami - trochę lepszy "Leon Zawodowiec". Nie mówiąc już o tym, że na tym filmie wypromowała się ta dziewczynka z "Wojny Światów"
Hellsing'u
Wysłany: Pon 19:04, 16 Paź 2006
Temat postu:
- 'Trzynasty wojownik' (no mam do niego sentyment
)
- 'Cowboy Bebop' ->ta, wiem, nie mówcie, że nie znacie,bo ja wiem..genialna historia, muzyka itd..
- 'Yamakasi' (francuski..)
- 'Returner' (japoński)
- 'Final Fantasy' (ta grafika...)
- 'Armia Boga'
- 'Wywiad z wampirem'
- 'Hero'
- 'Blues Bros' -jak byłam mała, puszczali to bez przerwy
- wszystkie filmy Miyazakiego, nie tylko te,które były w Polsce.
- 'Wasabi' (Japonia,Francja)
- 'Władca Pierścieni' (chociaż książka i tak była lepsza:P )
- 'Człowiek w ogniu'
i inne, dalej mi się nie chce wymieniać
magru
Wysłany: Wto 20:08, 26 Wrz 2006
Temat postu:
O ja, no.. Dużo jest fajnych filmów.. Np.:
- Requiem dla snu (Requiem for a dream) [szokujący rozwój wydarzeń, dobra muzyka i sceny]
- Amelia (Le Fabuleaux Destin d'Amelie Poulain) [świetna muzyka, bardzo dobra gra Audrey Tatou]
- Ocean's Twelve - dogrywka (Ocean's Twelve) <jak również Ocean's Eleven - ryzykowna gra> [wciągająca fabuła, dobra muzyka, no i parada gwiazd Hollywoodu]
- Klątwa {II; japońska} [naprawdę straszny horror, wg. mnie przynajmniej]
- Ostatni Samuraj (The Last Samurai) [bardzo dobra fabuła - scenariusz czyli - i dobra gra Toma Cruise'a]
No i oczywiście mnóstwo innych..
Mila:)
Wysłany: Nie 23:17, 24 Wrz 2006
Temat postu: Re: Najlepsze filmy (prywatny ranking)
Voyo napisał:
5. Crash (absolutnie rewelacyjny film o rasizmie, który widziałem w Stanach... dostał tam jakieś Oscary nawet, ale cholera nie wiem jak się po polsku nazywa).
Miasto gniewu
I zgadzam się, że jest genialny. A reszta świetnych imo filmów potem, bo będzie pewnie dłuuuga, a już idę spać
Voyo
Wysłany: Nie 21:51, 24 Wrz 2006
Temat postu: Najlepsze filmy (prywatny ranking)
1. MATRIX (no, ba się jeszcze pytacie, dlaczego
)
2. Omen (remake, bo tylko go widziałem... genialna rzecz, polecam nawet tym co nie lubią horrorów [ja nie lubię])
3. Dzień Świra ("Jak tatuś zrobi dzióbek, to nie ma ch... we wsi" i wszystko jasne ;])
4. Monty Pythony wszelkiego rodzaju (a przede wszystkim: Święty Graal)
5. Crash (absolutnie rewelacyjny film o rasizmie, który widziałem w Stanach... dostał tam jakieś Oscary nawet, ale cholera nie wiem jak się po polsku nazywa).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin